top of page

 

 

Laat je reactie achter en deel je ervaringen met me,

stel me vragen of geef me een blog item.

 

 

 

Samenwerken is netwerken is bereiken

Soms moet je experimenteren met je Facebook campagne. Niet alles slaat direct aan en wekt reacties op.

Je moet je volgers leren kennen, op welk tijdstip is mijn doelgroep online? en wanneer nemen ze de tijd je bericht te lezen? Soms moeten ze worden uitgedaagd met een vraag of ontvang je meer reacties bij het plaatsen van een mooie sfeer foto en soms heb je de hulp nodig van anderen.

Waarom elkaar niet vaker steunen als lokale ondernemers onderling? Haak in op een conversatie of geef je mening bij een bericht of bekijk waar jij kan helpen of wie kan helpen wanneer er ergens een vraag is. De “grote” bedrijven zijn zo ook hun social media gestart. Bekijk deze foto, Heineken plaatste de oproep op haar bedrijven pagina van Facebook "Bakkie doen?" en Douwe Egberts reageert hier ad rem op. Hierna ontstaat er een grappige conversatie waar andere merken weer met humor op inhaken.

Hoe kan jij de conversatie bij je collega ondernemer op gang brengen en zelf mee profiteren van de vele volgers die de pagina rijk is.

Jij neemt de eerste stap, de volgende stap neemt je collega ondernemer en zo helpen we elkaars netwerk te vergroten.

bottom of page